Unknown Minnossareannesi Bende 2 aylıktan beri 3 aydır kullanıyorum ilk kez oldu. Mutlaka peşini bırakmam. 😔
defnemilam Taze1mom bizde 4 numara kullaniuoruz hafif pisik oluyor hep ve cok koku oluyor sizde de olmusmuydu
CanK Essy yaa.. biz ilk 10 gün içinde 2-3 kere böyle aldık bezi ben bez uyarıyor sandım çişi 🙊 sonra gördüm ki yetersiz beslenme felan diyorlar. 2-3 aydır vicdan azabı çekiyorum bebeğim ilk zamanlar açmış ben inatla emzirmişim vs diye
Faray Unknowncanım bende bir parça yerde pembemsi bir kırmızılık gördüm bir kaç hafta arayla iki kez başıma geldi, merak ettim şimdi bende, pişiğinden geldi diye düşündüm.