Maalesef benim oğlumda youtube dan bebek şarkılarını izleyerek yemek yiyor. 🤨 14 aylıpız . Önünde bişey açık olmazsa zaptedemiyorum mama sandalyesinden atıyo kendini .. kemeri de bağlatmıyo 🙄 kendi yesin diye önüne de koydum ama yiyecekleri havaya atıp sandalyeden sarkıp yere düşüşlerini izlemekten öteye gidemedik 🤣 ona ayrı tabak hazırladım ben kendim yedirirken oda pyalansın dedim bu sefer de bendeki tabak için ağladı durdu 😤 tükendim artık zaten yaptıklarımın yrısı yerlerde geziyo son çare video da buldum