BalPrensesAnnesi 4 gün öncesine kadar öyleydik. 27 aylık kızım. Bir şey izlemeden asla yemezdi aslında ben kendimi buna inandırmışım, yemez diye diye izletmişim. 4 gün önce mutfaktan tableti kaldırdım. Anne tablet dedi. Artık yok kızım tabletimiz dedi. Eline oyalanacak bir şeyler verdim. Gayet de güzel yedi. Demek ki izlemeden de yenilebiliyormuş. Sihirli su kalemlerinden var evde, onu boyuyor oyalanıyor ve yiyor. Asla yemez demeyin deneyin.