BalPrensesAnnesi Is yerimde arkadaş da öyle yapıyordu. En son çocuk psikoloğa gittiler. O da telefon açmadan yardırın, 10-15 gün sabrederek, yemezse de zorlamayın ama telefon açmayın er ya da geç yemeye başlar, açlıktan ölen çocuk yoktur (yemeği önünde olan çocuk, Afrika’daki ya da ekmek alamayan ailelerden bahsetmiyordu). Onlar da öyle yaptılar, çocuk direndi, direndi, yemedi ama en sonunda yemeye başladı ve şimdi çok rahat yiyo.