mirayyy20-20 inşallah canım inşallah senin bebiş böyle olmaz ya. Ben de çok karşıydım hatta ek gıda vs hep kuralcı oldum her şeyi kızıma göre aldım yaptım kendi yemeklerimizden 1 yaşına kadar hiç tattırmadım bile. Şeker tuz vs hiç birini vermemiştim. Yaşına kadar iyiydi sonra ne olduysa büyüme atakları bilmem neler o sıra ev taşıma durumumuz da vardı derken yememeye başladı. Telefona da öyle alıştı açıp yedirdim falan şimdi de telefonsuz yemiyo. Bu hatayı yapma derim inşallah böyle bi durumun içine düşmezsin. Canım o dönemler ben azar azar veriyodum oyuncaklarla oynarken vs tattırıyodum benim kızım yoğurdu sevdiği için onunla yedirdim hep tadımları da. Sen de öyle sevdiği şeylerle deneyebilirsin avokado ev yapımı peynir bisküvi falan bunları karıştırıp da verebilirsin ufak ufak.