Mom567 H-123 stres daha da engelliyor bende test yaptıktan sonra stres yapmayı da bıraktım ama hala olmadım
Mom567 rike-nile-aro aynen öyle valla eşim istiyor bu ayda bekliyor benziyorum emzirdiğim için gelmiyor heveslenme diye ama nafile 🙄 dün dedim hasta oldum diye valla mı diyo yok dedim olmadım daha
rike-nile-aro Mom567 biz bebeğim 1,5 yaşındayken düşünüyorduk ama sezaryen oldum o yüzden endişeliyim, Bebeğim çok küçük Ama benim eşimde sizin eşiniz gibi olsa fena mı olur ne güzel birbirlerine destek olurlar ikiz gibi büyürler diyor 😊
Mom567 rike-nile-aro benimki de iki yaşına gelsin diyordu ama 15 aylık şuan Kızım ben istemiyorum bakacak olab benim
Gezginprenses Mom567 bende emziriyorum. Geçen ay tam 10 gün geçti. Evde test yaptım hep negatifti. Bu ay da 5.gün geçti testte yapmadım. Benim de hep çok düzenliydi. 2 aydır bu şekilde.