Selam kızlar , doğumdan kaç ay sonra adet oldunuz. Ben doğum yapalı 6 ay oldu ve adet olmadım. İnanın her ay test alıyorum korkudan takip etmesi çok zor oluyor. Korunuyoruz ama benim içimde hep bi korku hiç rahat olamıyorum. Rabbim isteyene nasip etsin. Bazen test yanlış çıkmışmıdır diye bile iç sesimle savaşıyorum.