Masal_busra Cansu0825 yalnız gördüğüm ve anladığım kadarıyla bu ay herkeste bir gecikme var ilginç çoğunun da testi negatif çıkmış bizim de gelsin artık yaa stres oluyorum
Crnkalben Pembebeyaz şuan benimde birkaç gün gecikti ama eminim bebek yoktur korunuyoruz diye yarın maydanoz suyu deneceğim sökülmesi için
Eda2808 Mom567 bnmde 2 gün geçmişti 1 hafta öncesi test yaptım negatif çıktı 2 gün geçiknce yaptığımda pozitif çıktı biraz daha bekleyin olmadı bir kan tahlili yaptırın
Pembebeyaz Eda2808 benim de gecikti erken gebelik testi aldım sonuç negatif ama içime bir kurt düştü kızım daha 14 aylık
AlyaMeva1008 Eda2808 benimde 11gun geçti ama doğum yapalı ara ara gecikmeler olmuştu. Bu arada bebeğim 4aylik. Bide strese bağlıyorum bebeğim boynunu sola eğip bakıyor. Sürekli stres üzüntü içindeyim egzersiz yaptıkça ağlıyor bende oturup ağlıyorum.
Mom567 Eda2808 8 oldu valla bugün bekliyorum biraz daha kan yaptırmaya gidemiyorum yasaklardan dolayı
Mom567 Masal_busra Olmuşsa bile Allahtan , ama emzirdiğimiz için normal diye düşünüyorum aksi korkutuyor
Mom567 Pembebeyaz valla ben hiç düzensiz değildim aksine bir iki gün ya da tam o gün hasta olurdum anlmadım
Eda2808 AlyaMeva1008 geçmiş olsun ya bebeğinizde küçükmuş bnm kızım 11 ay 15 günlük 2.ciye hamile kaldım ama sizin için çok daha erkenmiş üzülmeyin doktora götürdünüz mü
rike-nile-aro Bende şuan aynı dertten muzdaribim 4. Gün oldu geciktim ptesiye kadar bekleyip ptesi erken gebelik testi yapmayı düşünüyorum. Bebeğim 6 aylık bizde korunuyoruz ama Alllah’a kalmış artık
Mom567 rike-nile-aro aynen Allah’a kalmış bende 8 oldum bugün hala ypk emzirdiğim için diye düşünüyorum valla aksini düşünmek istemiyorum
rike-nile-aro Mom567 doğumdan sonra bu 4. Olacaktı ilkini saymıyorum ama sonraki ikisi günü gününe gelmişti. Ben de emziriyorum umarım o sebeple gecikiyordur. Ama hamileysemde başımız gözümüz üstüne 🤲🏻