Mom567 emzirme döneminde adet sapmaları olabilir benim de adetimde çok sapma var 1 ay gelip 1 ay gelmediği oluyor bende emziriyorm adetim geciktiği günler eşime yükleniyorum sen bişey mi yaptın diye oda ben kendimden eminim bişey yapmadım diyor hatta bimara baya geçikmişti çok yüklendim eşime sen kesin içime boşaldın sen kesin prezervatifi deldin içime boşaldın diye çok yüklendim en son dedi ki ben bişey yapmadım içine boşalmadım kendimden eminim sen biriyle mi yaptın dedi en son bidaha da soramadım sonrasında adetim geldi zaten sen eşine sor bişey yapmış mı kadın içine boşanıldığını bilmez ama erkek bilir