tutu11 Nagihan2018 34 haftalık 1700gr doğdu pamuk şekerim... Ayrıca bütün prematüre annelerine sormak istiyorum. Bebeginin kaslarinda sertleşme olan var mi? 🤔
Fsule Nagihan2018 34 hafta 2490 gramla dogum yaptim .. kesinlikle premature bebeklerin algisi cok oluyor bolca wevgi sakinlik ve inanc gerekli gerisi geliyor cok mutluluk az uzuntu
Cuucum Deletedmom200 o kadar tanıdık ki.. her şeyi kilo sanıyorlar ,, halbu ki nörolojik gelişimi çok daha önemli .. ahhh ah
Deletedmom121 Cuucum haklisin prematür e bebek doğup eve giden olarak ben görmüyorum nedense bilmiyorum yanlış olabilirim ama bana göre prematüre kuveste girmiş savaşmış bebek demek ☺
Deletedmom200 Cuucum Deletedmom121 keşke küvezden çıktıklarında herşey bitmiş olsaydı normal doğmuş bebeklerle aynı olsalardı neyse canları sağolsun demekki bizde o kadar güçlüyüz ki Rabbim bize prematüre bebek nasip etti çünkü hala milletten kurtulamadık yok bu nie hala konuşmadı nie hala yürümüyor kocaman oldu onla doğanlar parendeler atıyor bık bık bık basliycaklar hazırmısınız 😂😂
Deletedmom006 35 haftalik dogdu kuvezde kaldi 2 kilo civarinda falandi😐bi ben dokunuyodum herkes korkuyodu
ATC Nagihan2018 35+1 hafta da normal dogum yaptım 3060 gram doğdu sonradan zayıfladı tabi küvezde ama sonra dan aldı boyu da 56 cm’di valla ben pamuğa sardım da büyütüyorum yani verebileceğim tavsiye bu 18 günlük olduk😊
Karakiz Nagihan2018 36 haftalik dogdu 2.400kilo 46 cm boy oyle bisey demediler elinden geldigince anne sutu alsn minnacikti dogdugunda simdi 49 gunluguz 3.300kilo oldk52 cm de boy
Karakiz Turgutunannesii yok cnm oyle dusunme kucuk olanlar cabuk buyur diyolar genelde benimde oglum 46 cm dogdu 1 aylugiz 52 cm olmus cabuk uzuyolar korkmayin
Karakiz Kbraunal gecmis olsn bana 7 vurdular uyusmadi bayiltin dedim bayiltmadilar en son uyustu sgzima geleni demisim😂😂😂
Ntugba Deletedmom200 6 aylık oldu canım 49 gün küvezde kaldı 1.5 ay annem dışında kimseyi almadım ondan sonra sadece eşimin ablaları annesi abisi falan geldi ama kalabalık asla almadım 2 kisi en fazla 3 kisi ayni anda kabuk ettim aynı odaya çok getirmedim canım misafir gidince salonumu hep havalanırdım
Deletedmom121 Ntugba biz gecen gün misafirliğe gittik teyzesi 😍😍babaanneye gittik hem de 2 gun kaldık 😍😍😍
Deletedmom200 Ntugba bizde 40 çıkınca yavaştan başlayalım diyoruz da doğrumu olur bilmiyorum şu ana kadar babanne çoğunluk geldi halalari ve manevi teyzeleri 5 dakika maskeyle geldiler yabancı almadım hiç
Ntugba Deletedmom121 dibine kadar katılıyorum buna lan bize kaç kere dediler sabah hazırlıklı olun iyi deil diye ateşi hastalık sanıyolar :)
Deletedmom121 Ntugba ahh ahh hele bi halam var kız bebegim daha oda 1 deydi düşün solunum bağlıydı daha yeni 1 kilo olmuştu ona zıbın alcaktım nedense bulamıyordum küçüklerini civiler bile tukenmisti çarşıya çıkalım.dedim her neyse gittik 😀😀adamlar bana gösteriyor yeni dogan çok.buyuk bu olmaz diyorum aa nasil olmaz cok cok kucuk bu inanirmisin serap bende sude doğduğunda 1 haftada hastaneden çıkamadım çok ağlıyordu ve bunlar ona büyüktü 😁😁sude 3 buçuk kilo doğdu ve 40 haftada artık tufancim sen dusun 😂🤣😂😂😂
Deletedmom200 Ntugba bu şekilde kabullendiler bana bir kuvezde kalıyor 7 aylık doğmuş çokta erken değil diyen oldu 😏onlara göre bu sorun değil ki atesliyse sıkıntı 😂😂
Ntugba Deletedmom121 ayy ayy valla bizde ki bu hikayeler bitmez tufanim ama insanları anlamak zor arven 1 kilo sude 3.5 kilo ama onlara gore fark yok:) geçen de kayinvalideme gittik kızıda ordaydı onunda kızı var 5 aylık ve anne sütü alıyor derin nazdan 1 ay küçük benim kız onu gecmis diye kudurdular 😂🤣😂
Ntugba Deletedmom121 ohhh ohh ne güzel nasıl bebiş canım herşey yolundadır inşallah . valla bizde 2 aydır gidiyoruz anneme kayinvalideme 1 2 saat durup geliyoruz