Ntugba ben şuan ikisini bir söylüyorum 😂tabi işin boyutu farklı yani zamanını beklese 21 günlük olacaktı diyorlar hayır diyorum eski Sezeryanli olduğum için 38 haftalık alacaklardı yani 1 aylık olacaktı ilk doğum olsaydı belki 42 haftayı beklicekti 10 günlük filan olacaktı onlarında devreleri yanıyor 😂😂😂