Deletedmom121 işte yaşamayan bilemez neler çektik hele senin bebeğin daha erken doğmuş bizden daha fazla şey yaşadin çok şükür yanında insanlara anlatmak zor ama evet hep normal.dogmus bebeklerle kıyaslanıyor oturup düşününce diyorum ya neler atlattı benim kızım diyorum ki enfeksiyon riski devam ediyor eve kimseyi almıyorum e hala hastaysa kuvezde kalsaydı nie aldın ki o kadar kolay geliyor ki ben 39 gün bekledim hergün öldüm öldüm dirildim 😥