Nagihan2018 38+1 de doğdu oğlum 3600 kiloydu şuan 10 günlük ama doğunca 300 gramı gitti bile bebeğim biraz adapte sorunu yaşadı hala da yaşıyor 2 haftamız vardı normal şartlarda emme refleksi hiç yoktu mesela ben nelere dikkat ediyorum malum kış ayında doğdu hastanede de evde de kimseye öpturmedim sadece babası ve ben onun hariicnde kontrolü hariç evden çıkmıyoruz şuan el yıkandıktan sonra dezenfektan kullaniyoruz bu kadar 🤷