Sltan45_a canım tek yaptığım sallamayı bırakmak oldu önce uyku saatini öne çektim. sabah 7 buçukta kaldirip mama verdim sonra 10 da kahvaltı ettirip ilk uykusuna yatırdim.2 saat uyudu kalkti. 2. uykusu 3 buçukta 40 dakika.Aksam uykusuna 8 de mama vererek geçiriyorum. sabahlara kadar ayağımda salladırdim.1 gecede öğrendi uyumayi.önce pis pis açtım beyaz gürültü yatağına koydum pat pat vurdum.45 dakikayı buldu uykuya geçmesi ağladı kucağıma yatırdim pat pat vurmaya devam ettim en sonunda uykuya gecti ve şaka gibi ertesi sabah beyaz gürültü ve pat patla kendisi hemen uyudu inan çok zor değil kendime kızıyorum neden bu kadar zaman salladim diye