Tek basina uyumuyor dedim defalarca ama salladigimda 10 15 dk icinde uyuyor gozunu kapatinca hic sallamiyorum.birde gece uykusuna 20.30 da yatiririm sallayarak sonra hic sallamam.dis vs agrisi yoksa sabah 7 ye kadar uyur uyaninca pispislarim.basen 1 bazende 2 kez memeye kalkar.o da gozu kapali olur emer devam eder uykuya