Kelebekmomy canim ilk 3 ay gazdan kucakta sallayip uyuturdumx bazen uyanmasin diye kucagimda saatlerce tuttugumu bilirim. 4. aydan itibaren rutin olusturdum. her gece yatmadan 30 dk once odaya gecer isiklari kapatir masaj yapardim kizima. sonra biberonla mamasini verip kucagima alirdim emzigiyle biraz sallar mayistirir besigine birakirdim. agladi mi ? bir daha alip sallar mayistirir tam uyumadan besigine briakirdim. 5. ayinda bizim yataga yatirip yine masajini vs yapip yanina uzanmaya basladim. zaten 4. ayimiz salla mayistir yatirla gectigi icin alismisti. hic sesimi cikartmazdim bir doner iki doner yuzumle oynar sonunda uyurdu kizim. 6. ayda direk besigine yatirip basinda beklemeye basladim. aglarda disardan poposuna patpat yaptim . 7. ayla birlikte besige birak odadan cik yapmaya basladim. o zamandan beri ayni duxen devam ediyor. sadece kizim 9-10 aylikken 6. hastalik ustune grip , ustune ustten 4 dis cikartti. hayatta yapmam dedigim seyi yapip ayagimda salladim o 1 ay boyunca. hatta konu bile acmistim buraya tum emeklerim bosa gitti diye. ama disler de cikinca kizim tekrar eski duzene devam suan 11 ay 7 gunluk yine birakip cikiyorum odadan . ha aralarda aksaklik olmadi mi ? oldu. bazen uyumadi aglama krizine girdi mecbur kucagimda uyuttum. bazen anneanne babanne simartti sallayip uyuttu vs. ama ben israrla elimden geldigince surekli surekli yatir kaldiri yaptim sonunda basardm