pitircik2019 amin 😅 benimki mamayla besleniyo. Benim doktor da 2 yaşına kadar gece 1 kez besliceksin diyo. Ama kızım 2 kez kalkıyo. 2.sini kaldır diyo ama olmuyo çocukta kafa karışıklığı oluyo bence bi ver bi verme. O yüzden komple kesmek istiyorum. Baya niyetlenmiştim azalttım falan mamayı ama diş yüzünden 1 haftadır gündüzleri de hiç ama hiç yemek yemiyo. Sadece biraz meyve yiyo. Ne kahvaltı ne ana öğün. O yüzden erteledim yine bari gece biraz beslensin diye. İştahı düzelince tekrar denicem. Umarım başarırız 😅 🤲