AlminaErva_59 Doruks_mom burçin nalbantoglu ozeline sira alin normal polikinlik yapmiyormus o sizi zaten skinti warsa cocuk cerrahina yonlendirir
AlminaErva_59 rike-nile-aro 5 ay 18gunluguz yakin bi zamnda basliycaz insallh doktorumz dogru zamnda we dogru ek gidalarla baslayalmki reddetme durumu olmasin dedi
Ttt Yagizinannesi42 balkabağı deneyebilirsiniz bir de benim bebeğim de 6.5 aylık avakado vermiştim tadımlardan sonra tabi normalde bağırsak açar diye biliyorum ama alerjen olup kabız yapabiliyormuş bir kahvaltısında vermedim akşqmına yaptı inşallah
Gullkaraaa AlminaErva_59 bizim de makatı cerrah eliyle açtı 2 kere. Açıldı dahasına gerek yok dedi ama yapmıyor hala ve o kadar rahat ki ağlama sızlama falan yok. Armut suyu içirdim, zeytinyağı veriyorum ş, masaj yapıyorum olmuyor yapmıyon
AlminaErva_59 Gullkaraaa bizde 2 oldu kontrole gidiyoruz 2sindede parmakla yapti we ustune cubuk tedawisi werdi acikcasi cubukla yapio bi kac kezde kendi kendinede yapmaya basldi ama yine gunler gecio fakat aliskanlk yapicak diyede korkuyorm surekli kakasini benim yardimimla yapmasini istemiyorm
AlminaErva_59 Doruks_mom nedemek insallh çözüm bulabilirsinz yeterki yawrularimiz iyi olsn cok gecmis olsun
SinyorinA Yagizinannesi42 neden yulaf kabızlığı önlüyor aksine o yuzden diyet listelerinde bas sırada benim oglum bi ara sadece yulaf yiyince kaka yapiyordu
peksokomelli Yagizinannesi42 belki yediği şeyler hafifse rahatsız etmiyordur ama 9 gün biraz fazla. Ben yerinizde olsam doktora götürürdüm. Bizim daha önce benzer sorunlarımız olduğu için götürmüyorum gerçi eczaneden lavman alıyorum onu yapıyorum.
AlminaErva_59 peksokomelli acikcasi benim cocugum kabiz degl kakasini normal bebekler gibi siwi yapio fakat makat darligindan dolayi zorlandiklarini soyledi doktor we bu makat darligida 10 cocuktan 1inde gorulebilen nadir biseymis
Doruks_mom Yasmin47 doktor anne sütü alan bebeklerde normal diyor inşallah sıkıntısı olmadan çok gün geçmeden yapar canım . Ben bugün müdahale etmek zorunda kaldım 10 gün olmuştu ve karın ağrısı çok oldu lavman yaptım en sonunda
[silindi] Yagizinannesi42 ben bu durumu ebe ye sormuştum kaka yapamama süresi 5 günü geçerse ilaçla müdahale edilmesi gerekiyor demişti 9 gün uzun olmuş canım bi doktora danış iştersen Yada bi eczaneye
Yagizinannesi42 Doruks_mom eczaneye fitil ya da lavman almak için gittim eczacı sıkıntısı yoksa lavmanı önermiyorum dedi. Probiyotikli damla var onu kullanacagız simdi ama yine yapmazsa artık lavman yaparım herhal de bir iki güne cünkü coook uUn süre oldu gercekten 😔😔
Doruks_mom Yagizinannesi42 aslında 4 gün çok çok uzun değil oğlum genelde hep4-6 günde yapardı arada 8 oldu çok sıkıntısı olmayınca müdahale etmedik ama 10 gün fazla oldu canı yandı mecbur kaldık. Yoksa lavman fitil vs yapmak tembelliğe yol açıyormus. İnşallah hemen kendiliğinden yapsın kuzucuk
Yagizinannesi42 Doruks_mom benimkiyle aynıymış sizin oplunuz da. Küçüklüğünden beri hep bir geç yapıyor. 4-5 günü buldugu oluyırdu. En son 9. günde yapmıştı ama bu sefer hala yapmadı 11. Gündeyz bugünde olmazsa lavmanı alıyorum 😔 hepsine geçmiş olsun inşallah ya inanır mısınız hiç çocuğumun kaka konusunu bu kadar dert edebileceğimi düşünmemiştim.