Doruks_mom benimkiyle aynıymış sizin oplunuz da. Küçüklüğünden beri hep bir geç yapıyor. 4-5 günü buldugu oluyırdu. En son 9. günde yapmıştı ama bu sefer hala yapmadı 11. Gündeyz bugünde olmazsa lavmanı alıyorum 😔 hepsine geçmiş olsun inşallah ya inanır mısınız hiç çocuğumun kaka konusunu bu kadar dert edebileceğimi düşünmemiştim.