Yagizinannesi42 aynı sorunu ben 2 aydır yaşıyorum. İki aydır kendi yapmıyor hep müdahale ile oluyor. 4 farklı doktora 1 cerraha gittim. Kan testi, idrar testi yaptırdım temiz çıktı ikiside. Bağırsak filmi çektiler sıkıntı çıkmadı. Doktor bir sıkıntı yok ama gastroenteroloji de bir görsün dedi tıp fakültesine yönlendirdi. Çocuğumda bir sıkıntı yok. Gazını çıkarıyor, karnı sert değil, ıkınma yok. İnşallah yaparlar ne diyim.