Elisildam Seri doktor değiştir bi kilo alımı olmuyorsa ek gıdaya başlatıyor doktorlar. Mama meme ile gidenlere.
Deletedmom10 Seri Arkadaş sana hiçbirşey dememiş niye kızdın onu anlamadım. 4. Aydan bu yana hiç mi kilo almadı.
Seri Deletedmom10 hayir canim hep ayni seri yaziyorsun diyor keyfimden yazmiyorum cocugum dusunuyorum
Elif55 Belki de inek sütü alerjisi vardır baktirdinizmi gelişim geriliği olabiliyor diyet yapılmadığında .
Nnur Elif55 sanırım bana yazdınız. Ben süt ve süt ürünleri tüketmiyorum benide 5 dakka emiyor zaten oda sadece sabahları. Memeyi bırakıyor yavaş yavaş. Mama yiyoruz bebelac gold. 2 doktor gttim alerji dedi ama başka neye olabilir Bilmiyrm bakalım yarın bu doktor ne diyecek
Deletedmom10 Seri Doktor bi test felan yapsa aslında ne diyor doktor. Yani kilo almıyorsa mutlaka bi sebebi vardır. Kan, kaka, idrar ne bilim olmazsa başka doktora daha götürün. Doktorunuz anlamıyor mu anlamadım ki şimdiyeli birşeyler yapmış olması lazımdı
Elif55 Nnur hmm bizde var inek sütü alerjisi onunla alakalıdır diye yardımcı olmak istedim ama bilemiyorum o zmn
Saliha0540 Seri benim bebegim 2850 doğdu suan 2 aylik 5100 gram bende meme arada nadir mama seklinde gidiyorum
IrmakBilgin Cansuu1 daha dün kontrole gittik benim bebeğim de almıyor kilo 6. Aya girdik. Çok düşük kilolu diyebilmek için 5 kilo olması gerekiyor bizim ki 7 kilo normal endişelenmeyin dedi kilo zaten iyi birşey değil siz içinizi ferah tutun sağlıklı olsunlar varsın zayıf olsunlar hiç önemli değil üzmeyin kendinizi 😊 her bebek bir değil bazıları tombik olur bazıları cılız 😍
Nnur Seri sadece alerji dediler gttim 2 dok. Mama faln demedi. Yarn başka dok goturcem merak edyrm o ne diyecek