Vesileee Kızım doğduğunda 3600 ve 51 cm di hastaneden3400 çıktık şimdi 2 ayımız yeni bitti 55 cm 4300 doktorlar kilo alamıyor diyolar mama kullanın dediler ama mama hiç iyi bişeydeğil kullanmak istemiyorum nasıl kilo aldıracağım bilemiyorum ne yapmam gerekiyor