15 günlükken yaptırdık. Klempli oldu sünnetimiz. İnsan kıyamıyo ama bebeklerimiz için en mantıklısı erkenden olması diye düşünüyorum. Fitil , jel, ağrı kesici şurup vermişlerdi. Bir de kağıt bardak çok iyi oluyor ordan satın almıştık. Kakasıyla temas etmiyo bardak sayesinde. Hemen yaptırın beklemeyin derim😇