ArasMom_34 Selam canım 19 günlükken sünnet ettirdim, ben de pandemi sürecinde doğum yaptım, sünnetimiz çok çok çok rahattı 2 günde iyileşti, ne bir huzursuzluk ne bir kanama hiçbir şey olmadı çok şükür. İyi ki yaptırmışım aradan çıktı🙏 Şuan 7 aylığız