MerveLiva ben hamile kalmak istiyordum ama prolaktin yüksekti dostınex diye bir ilaç kullandım ve hemen düştü o çok problem olmuyor ha ben Tüp bebek yaptırdım ama sorunum bambaşkaydı prolaktin ile alakalı değildi o hemen düşüyor merak etmeyin.Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻