MerveLiva Kızlar görümcem çok istiyor çocuk sahibi olmayı doktor bazı testler istemiş prolaktin yüksek çıkmış var mı böyle yüksek olup gebe kalan anneler ?? bize umut olabilecek,nasıl bir tedavi gerekiyor bunun için bilen var mı
Eternity MerveLiva Prolaktin süt hormonu da dediğimiz emziren kadınlarda olan bir hormondur. Ovulasyonı fakan geciktirir, engeller. Büyük ihtimal ilaç ve hormon tedavisi uygulayacaklar. Pozitif düşünsün, her şey iyi olucak 💕
Mom107 MerveLiva yüksek çıktı ise dr u mutlaka bir ilaç başlayacaktır düzenli kullanırsa değerleri normale döner
Selindeniz Benim yüksekti hatta beynimin sol kısmında ur gibi zararsız bir parça vardı adını hatırlamıyorum ama ilaç bitmeden hamile kaldım çok basit bir tedavisi var
MerveLiva Mom107 evet canm yuksek doktoruna gösterecek şimdi ben de buna rağmen hamile kalanları öğrenip umut olmak istedim
CatBoy MerveLiva bende hem prolaktin yüksekliği hemde polikistik over sendromu var doğal yolla hamile kaldım 21 aylık oğlum 🥰 stres çok etkiliyor bu hormonu. İlaç tedavisi gördüm prolaktin düşüldükten sonra hamile kaldım.
bgmarik MerveLiva ben🖐🏻En fazla 20 olması gereken prolaktinim 111 çıktı. mr çektirdim beynimde hipofiz bezine yakın bir ur çıktı.Doktor zararsız olduğunu söyledi.İlaç tedavisine başladık.Şimdi 7.5 aylık bir kızım var
Kelebegimmmm MerveLiva kaç çıkmış?? Bende vardı hap kullanınca hemn düşüyr. Tedavisi çok kolay bişe. Hap kullandm sonra dedim bitkisele geceyim. Bitki çayı içtim. Korunmayı bıraktm Hamile kaldm bi etkisi olmadı bana.
Cemresibel MerveLiva benim prolaktin 43du ve polikistik over vardi. Prolaktin için bir ilaç kullandım ve sonraki ay doğal yolla hamile kaldım 13 aylik kizim var su an. Hic moralini bozmasin😊