MerveLiva evet benim de yüksekti bir ara. Ama strese bağlı cıktı. Beyin tomografisi çekildim ilaçlı tomografi birşey çıkmadı. Strese bağlı dedi doktor. 5 ay sonunda hamile kaldım. Ama kafamdan cıkarmıştım artık ben. Doktor ilaç verme gereği duymadı. Stres yapma, sağlıklı beslen, uyku düzenine dikkat et, sıkı çamaşırlar giyme demişti. Aile hekimimde havadan sudan bile etkilenir hamile kalmak kafana cok takıyosun oluruna bırak aklına getirip durma dedi. Valla her ilişki sonrası bugün olacak diye ümit ettim hep. Ama kafamdan attığım ay oldu.