Nursma dönüp dolaşıp postunuza geliyorum. Sizi çok iyi anlıyorum, biz de karantinanın 9. Günündeyiz. Belirtiler çıktığında hemen kötü birşey olmuyor içinizi rahat tutun. Biz öğrendiğimizde eşimin ciğerlerine inmişti, o zamana kadar hep birlikteydik. Kaldığım blokta da birkaç ailede benzer durum var eşlerden biri pozitif ailede belirti yok. Hepsi atlattı, siz de atlatırsınız inşallah