Nursma belirtiler de bugün başladı demiştiniz. Biz birkaç günü birlikte geçirdik, eşimle temasımızda oldu. Siz de belirtisiz atlatabilirsiniz, endişe etmeyin. Bu süreçte eşinizin bulaşık ve çamaşırlarını aldığınız da çift maske kullanın, sonrasında mümkünse banyo yapın değilse kolonya ile kendinizi de temizleyin. Ben bu süreçte günde 1 defa bulaşıkları alıyorum. Pijama, iç çamaşır, havlu ve suyu mümkün olduğunca verdim. Çamaşır sonrası makineyi yüksek derecede boş çalıştırıyorum. Bulaşıkları yüksek derecede 2 defa yıkıyorum. Bulaşıkları makine yerleştirdikten sonra tezgahı çamaşırsuyula temizlip, içeriyi sabaha kadar havalandırıyorum. Biraz uzun oldu kusura bakmayın, deneyimleri paylaşmak istedim