Nursma biz eşimle atlatalı 1 ay oluyor. Bize test yapıldığında belirtilerimiz vardı. Sadece koku kaybı yaşadık. Biz çinko c vitamini ve d3k2 vitamini kullandık. Hala da kullanıyoruz. Doktor olan kuzenimden edindiğim bilgiye göre hastalık 7 ila 10. günler arası ağırlaşabiliyormuş. Neyseki bizde öyle olmadı. Umarım sizde hemencecik atlatırsınız. Bizim kızımız 6 aylık ona bulaşmadı. Gayet neşeli ve iyiydi. Çocuklarımız bizim tahminlerimizden daha güçlüler 💪🏻 Geçmiş olsun, inşallah en yakın zamanda toparlarsınız 🙏🏻