canimoglum_2020 sevimm00 sadece karnım büyümüştü geri kalan heryerim aynıydı bidahakinede öyle olur inş 😂
MihraKus İlk 4.5 ay hiç kilo almadım vermedimde hamile kaldığımda 61 kiloydum doğuma 70 le girdim 9 kilo almıştım yani . Şuan 65 im bence idealim zayıflamayıda düşünmüyorum. 40 ım çıkana kadar 6 kilo birden gitti zaten sonra 1 kilo aldım sadece .
momsaylin sevimm00 37+5sezeryan oldum 53le hamile kaldm 64le doguma girdm dogumdaan 15gun sora 56 kiloya dussdum
Nigra sevimm00 39. Haftada doğuma 12,5 kilo ile girdim. Bebeğim 2 aylık 9 kilo gittim 3,5 kilo artık gitmiyor 🤷♀️
Woody sevimm00 23 kilo aldım sanırım. Kızım 2800 dogdu. Rezillik 🤦♀️ Yine olsa yine yerim 😀😀 kızım 8 aylık. Dün eski pantalonuma girmeyi başardım. Kendinizi nasıl iyi hissediyorsanız öyle yapın. Doğum sonrası kilonuzu kafana tkacaksanıx diyetisyen ile devam edin. Yoksa boşverşn hesap kitap yapmayın. Kilo bu. Alınır verilir.
Lina-buglem1 4bucuk kilo aldım hepsi gitti çok sükür 🤗🤗ama kendimde vermek istiyorum nasıl bilmiyorum 😊😊
Deletedmom_36 sevimm00 40+0 da dogum yaptim 14 kiloyla bitirmistim gebeligimi☺️Dikkat edin son haftalar kara delik gibi oluyor mide asla doymuyor ve o haftalarda asil kiloyu aliyorsunuz☺️Ben 26 haftaya kadar 2 kilo almistim ve hic karnim yoktu☺️
Derenasli sevimm00 41. Haftamda dogum yaptim 23 kilo aldim 🙄 4 buçuk aylık bebegim 12 kilom duruyor hala