Pinkmoms sevimm00 33 kilo aldım aşırı ve gereksiz kilo alımı 🤭 suan 51 kiloyum hepsini hatta daha fazlasını sağlıklı beslenerek verdim 🤚🏻
Burcukaramert 39+3 de normal doğum yaptım. 48 kiloyla hamile kaldım 58 oldum doğum yapalı 1 ay 25 gün oldu 48 kiloyum 🤷🏼♀️
nickimikili sevimm00 çok külo aldım 😅 18 kiloyla doğuma gittim 2 ay civarı doğumdan sonra 15 kilo verdim kendi kendine gidiverdi kilo gidiyor bence bir şekilde
canimoglum_2020 sevimm00 sadece karnım büyümüştü geri kalan heryerim aynıydı bidahakinede öyle olur inş 😂
Ozcskrl 48 le hamile kaldım 38+3 te sezaryen dogum yaptım. 8 kilo aldım. Doğumdan sonraki 3. Haftada hepsini vermiştim lakiin lohusalık döneminde o sütöyapsr bu süt yapar 4 kilo aldm ve o kilolar gitmiyo 4,5 ay oldu 😑😑
Deryotti kaganege ekmeği ve şekeri hamilelik sürecinde de tamamen kestim ve mesleğim beden eğitimi öğretmeniyim yüksek lisans tezimi de beslenme üzerine yapmıştım ama hamilelik çok farklıymış bunu yaşayarak gördüm bedenim şu an kitabi bilgilere resmen tepki veriyor:((
Mom-Urz sevimm00 49 la hamile kaldım 65 le doğum yaptım. Toplam 16 kilo almıştım. Doğumdan sonra çok çabuk verdim 51 kiloya düştüm. Şuanki kilomdan memnunum☺️
Aras21- 24 kilo aldım. Bebeğim de kilolu doğdu. Şu anda 3 aylık ve benim 12 kilom fazla yani doğum öncesi kiloma dönmek istersem. 5 kilo versem yeter ya. İnşallah verebilirim.
Medine_1992 sevimm00 haha 25 kilo aldım canım ben 50 ile hamile kalıp 75 ile doğuma girdim ah ah kendşmi bir daha öyle görür müyüm bilmiyorum hepsini 5inci aydan sonra almştm şimdi yavrum 9.5 aylık ben 50 kilo 😁 2 3 ayda gitti hepsi