Kayra-Alp Ezgi2609 Bende 10 Eylül 18:03 de prensimi kucağıma aldım Bakalım aynı gün doğum yaptığım biriyle karşılaşacak mıyım 😊😊
Kiziminannesi Ezgi2609 haftasını tamamlasaydı eylül 10-15 gibi doğacaktı HATTA KIZIMIN ADI EYLÜL 😂 ama dayanamadı😂 24 ağustos da geldi 😂 38hafta 4 günlük doğdu 😂 ameliyathanede doktorum artık ağusto koyarsın adını demişti 😂
Bahcemin_gulu 18 eylülde 42 haftalik iken doğdu herkesin erken gelmiş bizde geç geldik 😃 anne sutu ile besleniyor
Esraa1 Bahcemin_gulu kaç kilo peki ☺️Benimkide geç geldi 17 Eylül’de doğum yaptım 41 haftayı devirmiştim
H2010 Esraa1 aslında mama vermesem de olur ama bazen babasına anneme falan bırakıp işlerimi hallediyorum o zaman iyi oluyo 😂
H2010 Esraa1 2 aylık aşısın da tartıldı en son 4600 gramdı zaten çok zayıf doğmuştu 2460 gramcık 😂😂 şuan kilosunu bilmiyorum 🙄
Bahcemin_gulu Esraa1 su anda 6500 kilo civarı erkek bebek biraz gaz sıkıntımız var sizde durumlar nasil hic yatmak istemiyor
H2010 eylulbebesi şuan ki kilosunu bilmiyorum 2.ay aşısında 4600 gramdı ilk doğduğunda da 2460 gramcıktı 😂😂 şimdi 5 buçuk 6 olmuştur herhalde 2 3 güne öğrenirim kilosunu ☺️
Leylamoms 38+2de doğdu 2 Eylülde pamuk kuzum ❣ şuan anne sütü ile devam ediyoruz cok mecbur kaldığımda mama veriyorum. Günler nasil geçiyor hiç anlamıyorum bi anda büyüdü çiçeğim 🌸
Bahcemin_gulu SerpilG bende bakıyorum kimse yok birde herkesin erken gelmiş 😄 sizde durumlar nasil bebeginiz neler yapıyor ?
Benaninannesi SerpilG 18 eylul de dogdu canim oglum kontrole gittik doğuma girdim 40+2 kolik bebegim anne sütü aliyor şimdilik 💕💕💕
Esraa1 Bahcemin_gulu gaz problemimiz bizimde var erkek bebek 5600 dü en son kilosu yarın aşısı var ☺️
SerpilG Bahcemin_gulu gülücükler agular, yatağın üstüne astığımız oyuncaklara uzanıyor. Elini yumruk yapıp emiyor. Sizinki neler yapıyor?