Mnre-5 23 Eylül 40+2 de doğdu kızçe anne sütü alıyor 1 veya 2 kez sütüm yetmediğinde mama veriyorum 😞
Esraa1 Bahcemin_gulu gaz problemimiz bizimde var erkek bebek 5600 dü en son kilosu yarın aşısı var ☺️
aslanannsi Ezgi2609 2 eylül annesiyim oglum 3.ay14günlük kilo alımı durdu yemesi cok az 60 cc zor yiyor
Ays_krk Ezgi2609 merhabalar bende ikizlerimi 17 eylülde doğurdum. 🌺 3 aylık oldular artık. Bir de abileri var 4 yaşında. 🥰 Bütün günüm doyur, alt temizle, üst değiştir, uyut, oynat modunda geçiyor 🤦😂
mrvurz 11 Eylül dogunluyuz 40 haftada doğduk sık sık emzirmeye çalışıyorum saat tutmadan gaz probleminiz hala devam ediyor özellikle gece 3 te başlıyor sabaha kadar
Mombie mrvurz ah ne zordur ya biz de çok çektik, doktorumuz en son damla önerdi onunla biraz rahatladı. Şimdi de damlanın yerine tane kimyon demleyip 1-2 çay kaşığı ver dedi doktorumuz öyle yapıyoruz baya işe yarıyor tavsiye ederim yazık yıpranıyordur :(
Ays_krk H2010 merhabalar 🌷 benim kızlar da 1u eylülde doğdu. 🤭 Ve benim de erken doğum oldu 36 haftalık. Tıpkı sizin gibi. 8 gün küvezde kaldılar. Şimdi iyiler çok şükür 🙏
Ays_krk 6363 Gizemsydr Esraa1 Merhaba güzel anneler 🌷 hepimizin bebekleri aynı gün doğmuş 🤭 bende 36. haftada sezaryenle doğurdum ikizlerimi.
Hulyaemirasim 29 eylulde dogdu oglusum 90 cc veriyorum bende 2 saatte bir yiyor . 5480 di en son ay sonu kontrolumuz var bakalim 😊
DogacsMom Ezgi2609 21 Eylül’de doğdu benimde oğluşum 💙 Anne sütüyle devam ediyoruz doğduğundan beri inşallah böyle gider 🥰 Gece uyuturken biraz mızmızlanıyo uyku saatimiz 01:00 🤦🏼♀️
2bebelianne__ Ezgi2609 Benim kızımda 7 eylülde doğdu🌸 38+2 haftalık spinal sezeryan oldu 😍sadece mamayla besleniyoruz 2 saate bır 120 cc veriyorum
Mombie 2bebelianne__ 2 saatte bir 120 cc doktor mu önerdi? Benin kızım da mama ile besleniyor, 120 cc verdiğim zaman 4 saate bir veriyorum yani anca o zaman acıkıyor. Gündüz 90 cc 2 saate bir, akşam ve gece 120 cc.
SerpilG Bahcemin_gulu gülücükler agular, yatağın üstüne astığımız oyuncaklara uzanıyor. Elini yumruk yapıp emiyor. Sizinki neler yapıyor?
Bahcemin_gulu SerpilG oy masallah yavruya bizimkide gülmeye sesler.çıkarmaya basladi ama cok kusuyor birde gazi çok oluyor