04huma benım bebegım de ilk zamanlar öyleydi gözlerim hep kan oturuyordu uykusuzluktan ilk çocuğum oldugu için birazda tecrubesızdım ama çok şükür şuan rahatım en azından gece uyuyor bende uykumu alıp gündüz de bakabiliyorum inşallah tez zamanda düzene girer senınde