2lokummannesiii o gene birleymi ben eşime süpriz bot aldım ptt kargoya vermişler çamlıdere ilçe eve teslim ptt kargo çankaya yazmış bide mesaj atmışlar çankaya şubeden gelin alın diye bana benım bulundugum yere 2 saat uzak çankaya araba yok nasıl gideceksem aldıgım firmaya mesaj attım valla biz adresi dogru verdik diye belge yolladılar ptt arayıp düzeltirmişler sisteme girince donmuştur ç harfı olunca çankaya yazmışlardır demişler 8 gün oldu hala gelecek diye bekliyorum bakalım gelecekmi ptt kargo rezillik daha önce ptt kargoyla ailem kac kere birşeyler yolladı bana hiç sorunsuz gelmişti bu sefer ç ye basıp ilk gördüğü ilçeyi işaretlemek nedir bide şubede gelin alın diye mesaj atıyorlar eve teslim şeyi işi dogru yapanları bulmak zor artık 😡😡😡😡