annesinin_kizi 2lokummannesiii valla bilmiyorum canın benim yaşadığım yer küçük acaba ondan mı dşye düşündüm Önceden getiriyorlar Dı hastaneye ama artık eşimi arıyorlar Memleketten bir paket geldi onu bile adrese getirmediler
Mucizem_0809 Mommysharkdoodoodoodoo bende yurtiçinden bıkmıştım bi dönem şikayet edince bi pönçük düzeldi gibi 😂 arada çemkirmek lazım
2lokummannesiii Misskokulum görmedim tabi canım şimdi gördüm bak girip bakınca😂😂 ben de çok özledim vallahi napıyorsun kuzucum🌞 yiğit ali de iyi olur merak etme bizim tanıdığın kızı da olmuştu şimdi gayet iyi. Çok geçmiş olsun🥺
antropologanne 2lokummannesiii Trendyoldan ptt kargo ile ürünlerim önce dağıtıma cıktı, sonra ulasamadık dendi. Para iadesi yapıldı ve bir ay sonra hop teslim için getirdiler😂😂 Hep böyle sorunlu ne yazık ki ptt kargo.
Batubedo Ben hiç sorun yaşamadım hiç bir kargo şirketiyle her getirttigim ürün elime zamanında ulaştı
Ozcskrl Ptt kargo diyince aklıma keske bende böyle bi işte çalışsam diyorumm ohhhhh. Sakaryadan istanbula 3 haftadır biberon gelecek. Amerikadan sipariş verseydm tur bindirmişti.
Cihangiriinannesii 2lokummannesiii PTT öyle malesef. Aynı bölgedeki kargolarin birikmesini bekliyorlar
Esma1290 2lokummannesiii aynı benimde öle oluyor valla . Ben direk PTT min sayfasına girip şikayet ediyorum artık . Sipariş verirken bakıyorum PTT kaylrho getiriyorsa inan iptal ediyorum direk. Bıktım usandım bu PTT ile uğraşmaktan. Sende şikayet et 2 güne elinde olur
HonKiPonKiDoNiNo Allah onlari bildigi gibi yapsin. 2 aydir Annekartim ortada yok muhattap kimsede yok ortalikta.. 😡😡2lokummannesiii
Miine 2lokummannesiii onlar getirmedi bnde gidip hiçte alamadim evime 15 dk araba mesafesindeydi arabamiz yok bide bu virüs zamanı gitmedim
neslihan47 2lokummannesiii gerçekten rezillik 10 gün oldu . İnsan gidip kendisi alabilse zaten online alışveriş yapmaz . Çok mağduriyet yaşadık özellikle mama siparişlerimiz gecikti sürekli
Misskokulum 2lokummannesiii yaaa yiğit Ali bol bol yaramazlık yapıyor dolap çekmece katiştiriyor durmadan.İnsalllah kuzum darısı başimiza