annesinin_kizi 2lokummannesiii valla bilmiyorum canın benim yaşadığım yer küçük acaba ondan mı dşye düşündüm Önceden getiriyorlar Dı hastaneye ama artık eşimi arıyorlar Memleketten bir paket geldi onu bile adrese getirmediler
Merve_96 2lokummannesiii ay ptt mi ellerinde olsa hiç getirmicekler yani o derece bakıyorlar en son teslimat tarihine daha varsa şubede bile olsa gitirmiyorlar bekletiyorlar 😡😡
2lokummannesiii Merve_96 evet teslimat için sanki7-9 gün yazıyordu tam hatırlamıyorum onu bekliyorlar belli
Hatice2626 Evet ptt kargo gercekten öyle yapıyor. Benimde kaç gün oldu kargom hala subede yazıyordu. Gittim kendim aldım. Eşim sürat kargoda calısıyor onlarda öle bişey yok. Oda dedi ben ilk defa böle bişey duydum diye
2lokummannesiii Hatice2626 yani her kargo şirketi aynı değil ama bazı yerlerde yurtiçi ve süratta sıkıntılıymış
tarcinkokusu14 2lokummannesiii ay alın benden o kadar . Neredeyse 1 hafta üstüne dün dağıtıma çıktı bende ne olur ne olmaz çok yağmur var bekliyorum yani demir kapidan içeri dahi girmemişler bana msj geldi evde olmadığıniz için şubeden alın diye. Ben sizi yağmurda bekletmemek için bekliyorum be adam 😡 birde kağıt yapistirmislar bahçe kapısına yani ne aramak var ne birşey yazıklar olsun bugün gittim aldım firtinali yağmurda PTT den üstelikte kalabalık yağmur var diye içerisi ne yapacağımı şaşırdım vallahi sahada PTT 🙅
2lokummannesiii tarcinkokusu14 bende tövbe ettim gidip oğlumla almam çok zor çarşıya ancak taksi ile gidebilirdim ki o da bu virüste olmaz. Allah bildiği gibi yapsın onları.
tarcinkokusu14 2lokummannesiii yazık günah madem dagitima cikmiyorsunuz artık o zaman almayın sipariş
Miine 2lokummannesiii ben daha da Ptt ile kargo anlaşmalı olan yerlerden almammm berbat kargo 1 buçuk ay oldu kargom gelmedi aradım kaç defa zor ulaştım neymiş gidip dilekçe verecekmisim kargom kayıp oldu büyük ihtimalle iyi ki kapıda ödeme yaptım yoksa 190 lira çöpte olucaktı suan
Miine 2lokummannesiii onlar getirmedi bnde gidip hiçte alamadim evime 15 dk araba mesafesindeydi arabamiz yok bide bu virüs zamanı gitmedim
Angars 2lokummannesiii o yuzden nefret ediyorum ptt kargodan bide aubeye git vermiyorlar depoda veremeyiz diyorlar
tatlisert 2lokummannesiii benimde 5 gün PTT Kargo da bekledikten sonra teslim edildi. Neden geç teslim ediliyor anlamadım
Yagmursonrasitoprakkokusu 2lokummannesiii ben de 1 hafta dağıtıma çıkmasını beklemiştim. Ve bunu hep yapıyorlar. Müşteri hizmetlerine de asla ulaşım sağlayamıyorum. PTT pişmanlıktır
MssKrks 2lokummannesiii Bizimde bir hafta oldu baktık gelmiyor eşim gitti şubeden aldı. Niye getirmiyorsunuz demiş ÇOOOOOOOOOOKKKK yoğunlarmış.
minikbirbal 2lokummannesiii bide şey var asla evden çıkmadığım halde evde kimse yok diye geri göndermeleri. Saç baş yolduracak cinsten😡
Alinadefne 2lokummannesiii yo bnm bugun geldı gecen hafta sıparişim vardı hep gelıyo sana denk gelmedi demek ara soyle şikayet et
birprensannesi0208 2lokummannesiii hepsi aynı bok Pttnin. Ebebekten 1 hafta önce bebeğime birşeyler aldım 3 gündür kaldığım şehrin şubesinde artık bugün eşim gitti sırada 100 e yakın kişi varmış hepsinin şikayetide aynı 2 saate yakın sırada beklemiş sıra geldiginde adamlar sizin kargonuz daha acılmamış 3-4 gün sürer haftaya gelir demiş. Sinirden küplere bindim.