Zeyzey2019_ 2lokummannesiii ben tam 1 ay bekledim evime gelmesi için. Önceden getirmiş ama bulamamışlar evde. Normalde şubeye bırakırlar ve ben gidip alırım ama bu sefer bırakmamışlar. defa şubeye gittim 1 ay içinde anca getirdiler. O da müşteri hizmetlerini aramıştım öyle getirdiler.
2lokummannesiii Mom9 gerçekten öyle ya ben aldığım kitapyurdunu da sildim artık sözde 24 saatte kargoda diyor onu geçtim ücretsiz diye istedim pttden yok ücretsiz kargo diye getirmiyorlar belli
Deletedmom4 2lokummannesiii PTT kargodan nefret ediyorum 😂😂paketimi 1 hafta getirmiyorlar yaw arkadaş
hhanim 2lokummannesiii urun alacagim zaman hangi kargoyla gonderim yapiyor diye bakip, ptt kargoyla calisiyorsa almiyorum. O kadar yani. Kargo benim evim disindaki her yerde bi elime ulasmiyor
Sdf123- 2lokummannesiii PTT bilmiyorum ama SÜRAT tam bi pişmanlıksın kargo geldi gelin alın dediler tamam dedim eşim 3 gibi gitmiş iadeye vermişler bu nasıl bi saçmalık anlamadım gitti kusura bakmayın kargo görünce bende araya kaynak yaptım
annediyebiri 2lokummannesiii aynı sorunu yaşıyoruz cuma günü zimmet alındi hala bekliyorum müşteri hizmetleri bile bilmiyor ne zaman dağıtım olacağını 🙄
annediyebiri 2lokummannesiii bi kere daha böyle yaptılar sonra dağıtıma çıkıp yan komşuma vermiş beni aramadılar bile komşu akşam kargoyu verince şok oldum. Bana sormadan yan komşuya bırakıp gitmek 😳
Merilice 2lokummannesiii İstanbulda sıkıntı yaşamıyodum Ptt kargoda ama şu an yaşadığım şehirde şubeye geliyo ve bizim gidip almamız gerekiyo. Daha eve getirdiklerime hiç şahit olmadım. Hep ben gidip aldım.
2lokummannesiii Merilice eşimin iş yerine veriyorum ben devlet dairesi olduğu için gidiyordu ama bekliyorlar bakalım şuan
Burcem 2lokummannesiii aynıı cumadan beridir kargo şubede bakalım neyi bekliyorlar dağıtıma çıkarmak için hoş gelseler de zile bile basmıyorlar kağıt yapıştırıyorlar oldum olası ben ptt den kapıdan kargo alamadım hiç 🤷🏻♀️
annesinin_kizi 2lokummannesiii canım artık ptt kargo dağıtımı yapmıyor diye biliyorum Bize de kargo gelmişti eşimi arayıp şubeden alınması gerektiğini söylemişlerdi 3 4 sefer bu şekilde oldu