Emirin_Annesi10 Soruların sonuna gelene kadar başını unuttum😂 Tekrar bakıp cevaplıyorum şimdi;
5 aylık
Oda sıcaklığına bakmıyorum çünkü soba yandığı için ayarlamam mümkün olmuyor.
Evim müstakil çok da soğuk olmuyor.
Nemine de bakmıyorum sobanın üzerine bir dolu güğüm koyuyorum.
Üzerine de genelde yelek giydiriyorum.
Bebeğim çok ağlamıyorsa yıkıyorum çok ağlıyorsa maalesef bırakamıyorum.
Yıkamıyorum genelde siliyorum.
Çişini yapınca da siliyorum tabii ki yoksa pişik oluyor.
Biraz uzadığında kesiyorum çünkü yüzünü çiziyor.
Hayır elini ağzına sokunca kir dolmuyor tırnakları.
Sınavdan iyi bir puan almayı umuyorum sevgiler😂