Emirin_Annesi10 Benim kızım 1,5 yaşında oda sıcaklığı 23 derece ama banyo soğuk oluyo,bu yüzden salonda hafta 2 kez yıkıyorum (yazın günde 2 3 kez tabi),uzerinde yelek hep oluyo uyuyunca çıkarıyorum sadece,uyanınca tekrar giydiriyorum.
Odanın nemine bakmıyorum klima kullanıyorum ama zaten diğer odada hep ıslak çamaşır asılı oluyo nemi de buradan dengeledigimi düşünüyorum doğru yada yanlış bilmiyorum.Elini yüzünü her sabah yıkıyorum,benim kızım sürekli memede olduğu için zaten hep de evdeyiz o yüzden kendi yüzümü sürekli yıkamıyorum.Elini ağzına arada sokuyo dışarıda hep yıkıyorum,siliyorum ama ev zaten temiz o yüzden sürekli yıkamıyorum elini,çişini yapınca da altını siliyorum,tırnaklarını uzadığında kesiyorum zaten bizi yolmaya baslayinca uzadığı anlasiliyo,elini ağzına sokunca tırnakları kir olmuyo.Bu kadar uzun bir yazıyı bıkmadan yazdığım için de kendimi ayrıca tebrik ediyorum 😁