Emirin_Annesi10 6 aylık 3-4 günde bir banyo, havalar çok soğuksa haftada 1 🙈 oda 23-24 derece , apartmanda yaşıyoruz çok soğuk olmuyor. İçine kolsuz atlet üzerine ince tulum giydirip vücudunun yarısını battaniye ile ortuyorum, nem su sıra hava cok yağmurlu olduğu için 60-65 lerde geziyor 40 in altına hiç inmedi, sabah kalkınca yüzünü siliyoruz ıslak mendil ile, ben kendim kalkınca kendime cekiduzen verip alıyorum oğlumu ayilabilmek için, ellerini sürekli yikamiyorum çok aşırı üstüne titremiyorum o konuda, gerek duydukça siliyorum sadece. Çişini Yapinca ıslak mendil ile siliyorum evet çok hassas bir teni var çünkü. Tırnaklarını sık kesmek zorunda kalıyorum çünkü azıcık uzasa bile çiziyor yuzunu gözünü :( ve evet maalesef tırnak içleri illa ki pislik doluyor:) dünyanın en tatlı pisliği 😂🙈♥️