Emirin_Annesi10
-4 aylık
-haftada baZen 1 bazen 2 kez banyo yaptırıyorum.
-oda 25 derece
-eviniz apartmandan
-uyanınca yelek giydiriyorum
-neme bakıyorum , buhar makinesine rağmen zor yükseliyor .
-günlük yuzunu yıkıyorum ılık suyla , ara ara ellerini yıkıyorum çünkü dayanamayıp öpüyorum ellerini 🤦🏼♀️
-uyanınca bazen yuzumu bile yıkamayı unutuyorum , bazı günler hiç aynaya bakmadığım bile oluyor .
- ellerini habire değil ama ara ara dalinle yıkıyorum
- çişte kakada yapsa altını yıkıyprum sadece gece ciş yaparsa hiç bişey sürmeden sadwcw bez değişiyorum. Yoksa uyanıyor .
- tırnakları uzayınca kesiyoruZ
- tırnakları hep kir doluyor malesef biim kıyafetlerimizden dolayı bence . Peki siz ?