Benim kızımda 10 Şubat doğumlu .Allah’a şükür her şey yolunda heyecanlıyım ben de baya 😍 8. Ayda emekledi ayağa kalktı şimdi ellerini bırakıyor 5 saniye falan duruyor heyecanlanıyor 😀 evde sürekli çığlık 😀 ben mutfakta bişey hazırlarken bacaklarımdan tutunup çıkıyor .Bu sıra üst dişler geldi uykular sıkıntı.Mama içmiyor bıraktı 😀