macakizi8 BalkizimBaloglum2 20 şubatta kızm doğdu iki tane doğum günü yapmayi planlıyorum bakalım ne olacak 😂
Ceyo0666 BalkizimBaloglum2 16 şubat bizimde 😍 ama kutlayamayacaviz sanırım şubata kadar düzelir mi 🤷♀️🤷♀️
asz BalkizimBaloglum2 iyi çok şükür.sıralıyor,tutunup kalkıyor,basit komutları yapıyor,(bay bay,hayır,gel,alkış vs..)7 dişi var.ama dişi de geç çıkardık biz(7 ay 25 günlükken iki diş patladı)meme ,ek gıda gidiyoruz işte.
asz eslemsiii canım facebook varsa sende “alerji ile yaşam platformu” ve "süt proteini ve çoklu besin alerjisi"diye gruplar var oraya post aç yardımcı oluyorlar canım.benim oğlumda da bi dönem alerji şüphesi vardı o zaman üye olmuştum.bence orda yanıt bulursun
eslemsiii asz bi gruba üyeyim ama orda hiç görmedim bu tarz postlar bunlara bakayım birde. Teşekkür ederim ☺️
-TubAsel- BalkizimBaloglum2 11 Şubat bizimde bir ay erken doğdu doğum günü hazırlıklarına başlamak istiyorum ama.henuz hiç bişey almadım :) emekliyor tutunup ayağa kalkıyor sıralıyor bay bay alkış gel gel parmaklarını şıklatıyor bu ay ilk dişini çıkardı henüz tek dişi var 🤭
YigitAlpsMom Dadam aman kız ben daha kendime bulamadım 😂 ama safari konsepti güzel oluyor bi seçenek o var aklımda
ikbil20 BalkizimBaloglum2 5 şubattan selam olsun. 👋🏻 Biz de hic durmuyoruz yerimizde. Sürekli tırmanma, bir yerlere tutunup ayağa kalkma derdinde. Odalar arası emeklemeler, herşeyden hemen sıkılmalar, sıkılınca yalandan ağlamalar çok zor bir bebek kızım 🥺 Gerçekten daha dün gibi doğumum ne ara 1 yaş yaklaştık ki 😢
Fatossakarya2020 19 şubat bizde 🌸 hiç durmuyoruz yerimizde emekleme tutunup ayağa kalkma koltuktan duvardan tutunarak yürüme bay bay alkış çirkin olma sıralama çok şükür ki herşeyimiz normal sadece sıkıntımız üst dişlerimiz zorluyo mızmızız bu ara 🥀
Lenus17 asz aynen canim dedim herhalde kimse subati tercih etmiyo doğum için evet bende çok sabirsizm bakalim bizi neler bekliyor suan cok huysuz umarım büyüyünce oyle olmaz 😂😂😂 ama çok güzel bizde 03.02.2020 dogumluyuz
Purely Balbocegi bizimde resmen 3 4 gündür öyle daha uykuya dalmadan uyanıyor yahu uyanınca asla ağlamayan çocuk çığlık atarak uyanıyor