Balbocegi Sizlerin bebişleri baş ve işaret parmağını kullanarak alıyor mu nesneleri? Yoksa avuçlama tekniği ile mi devam ediyor? Bay bay yapıp, öpücük atan var mı?
BalkizimBaloglum2 Balbocegi bas ve işaret parmagiylada aliyor avucuylada aliyor ikisiylede aliyor yani😀 bi ara biz yapınca bizle beraber öpücük yapiyodu alkışda işine gelirse yapıyor baybay yapmadi hic daha gelen giden olmuyoki virusten cocukcagiz kime yapsin 😂
Sinem2 Balbocegi benim bebeğim baş ve işaret parmağını kullanıyor. Bay bay değilde internette bı oyun görmüştüm onu öğretmeye çalışıyordum uzun zamandır şuan onu yapıyor, tel sarar Ayşe tel sarar tel bulamazsa ne sarar diyerek bileğimi kiviriyorum. gel babası yapıyor. Bay bay da yeni öğretmeye çalışıyoruz tel sarar hareketini yapıyor 😂
BalkizimBaloglum2 Sinem2 aa ne guzel iki kizinizda ayni gün doğumlu masallah benim kızımın adida elif sena aynı gün doğumlular 😇
Sinem2 BalkizimBaloglum2 kızımın adaşi görünce bende yazmak istedim doğum günleri de ayniymis😊, nerde oturuyorsunuz
Balbocegi BalkizimBaloglum2 yaa şte benim bebişte yok hiçbiri. Sürekli kuru üzüm falan koyuyorum önüne ama hep avuçlayarak alıyor
Seda078 18.02.2020 ☺️ çok heyecanlıyım kızımın doğum günune az kaldı zaman ne çabuk geçiyor yaâ ne çabuk büyüdüler 🥺🥺
eslemsiii Balbocegi onları kullanıyorum zaten. Mesela pandispanyanın içine süt gitmiyor ya onunla pasta yapcam ama kremaların krem şantilerin falan bazılarının içinde süt tozu oluyor kendimde evde yapmadım hiç deneme yanılma yapcam artık ☺️ Süslemesini falan ya çıplak pasta gibi yapcam yapay çiçekle ya da şeker hamuruyla falan ya da harf pasta yapıyorlar ya öyle bişey 🤷🏻♀️☺️
Balbocegi Sinem2 işte bende sar sar makarayı diyerek çeviriyorum ellerimi. İki aydır öğretmeye çalışıyorum, ilerleme yok 🤷♀️ doktor erken doğduğu için olabilir dedi ama abisi de 34.hafta da doğdu. Herşeyi erken erken gitmişti. Bebeğimin daha erken yapabileceğini düşünmüştüm hatta. Önümde abisi olduğu için 😏
Sinem2 Balbocegikıyas yapmak doğru değil aslında ama her bebeğin gelişimi farklıdır içiniz rahat olsun hiç beklemediğimiz bir anda kendi kendine yapacaktır o öğrettiğiniz hareketi. İki bebeğimde de yaşadım ben bunu.
BalkizimBaloglum2 Balbocegi her bebek farkli gerçektende telaşe yapmayin zamani gelince yapıcaklar herşeyi
eslemsiii Balbocegi baktım bi kaç yerden. Bazı sayfalar kullanacağın malzemeleri gönderiyor artık sen yapıyorsun ama adı vegan diye o kadar pahalılar ki üç beş paket toz malzeme göndercek 250-300₺ 🤦🏻♀️ Neyse 2 aya kadar bulurum heralde doğru düzgün bi tarif 🤷🏻♀️☺️
Balbocegi eslemsiii akşam ben de bakacağım sizin için. Diyet sayfalarından da bulabiliriz uygun tarifler. Sadece süt ve süt ürünleri alerjiniz var değil mi?
yagizveannesi Begum26 yalnız değilsiniz bende 14 şubatta doğum yaptım romantik oğluş sağolsun öyle gelmek istedi 😍
Balbocegi @Sinem2 aslında bu zamana kadar hiç kıyas yapmamıştım. Zaten benim bebişim çok ağlak, hep kucak isteyen bir bebek. Emekleme, sürünmeyi geç yapacak biliyordum. Fakat diğer konularda da doktor olumsuz konuşunca telaşlandım 😏
Purely BalkizimBaloglum2 bizde uyku gerilemeleri var sizde durumlar ne bir gün bile fark ediyor sonuçta öbür ay uyuyacak mi söyleyin doktor 😂😂