Mom088 açıkçası bu kararınıza çok sevindim bebeğini emziremeyen bi anne olarak ❤️Bestlak , galactogo,lactamil kullanabilirsiniz süt arttırıcı olarak veya imom latte vitamin var Takviye olarak kullanabilirsiniz imom omegayı Hamileyken vermişti doktorum araştırabilirsiniz bu yönde 🤗