Enesaffan Mom088 yani demem o ki bebek bi kere de biberon alsa zamanla emmek istemiyo kolayına geliyo biberon sürekli biberon istiyo bence hic biberon vermeyin başka yöntemle verin mamayı ben tekrar memeye alıştırasıya kadar o kadar uğraştım ki
Mom088 Enesaffan eds Yi araştıracağım. Onun haricinde 1 ay daha bekleme kararı aldım bu ayın sonunda ek gıda dönemi başlayacak eğer çok gerekirse mama vereceğim
Mom088 NurcanNilipek ya bişey sormak istiyorum . Doktor sadece gece 120 cc mama ver çok gerekirse gündüzde 1 kere verirsin demişti. Sütüm de var aslında hergün bolca çiş gün aşırı da kaka yapıyor kızım. Şimdi ben eds ile mama verdiğimde aynı zamanda anne sütü de alacak heralde bi sorun olmaz ve yine 120 cc mi hazırlayayım mamasını
NurcanNilipek Mom088 ben anne sütü konusunda kafayı yemiş biriyim, 2 gündür de sütüm azaldı gibime geliyor ama bolca çiş kaka var, çiş kaka varsa kilo alımı da iyiyse başlamayın, eds kullanmadan önce göğsü tam boşaltmak gerekiyormuş bilginiz olsun
NurcanNilipek Mom088 sütünüz varsa boşverin ve emzirin gitsin hiç düşünmeden, ben bu dediğimi yapamıyorum ama siz yapın zaten 6 aylık olmasına çok az kalmış hiç uğraşmayın derim.. siz bilirsiniz tabi
Sumyyee Mom088 bazı eczanelerde yok trendyolda falanda var bakmak istersen bende çok aradım en son bi eczanede buldum
Mom088 Sumyyee eds ile mama vermeye karar verdim tabi bi süre sonra başlayacağım teşekkürler cevap için
yenidoganhemsiresi Mom088 meme reddi yapabilir biberon kullanmayın. Silikon küt uçlu akıtmaz alıştırma bardağı kullanın