Doluca 1 ay uğraştım asla kabul etmiyordu 4-5 tane biberon denedim sonunda başardım. Yine ilk aldığım biberonla içti 😂 galiba sütüm iyice azaldığı ya da artık doyamadığı içtin tutmaya başladı. 8 aylıkken başlamak zorunda kaldık. Ben de gece veriyorum. Gündüz ek gıda ve emziriyorum. Bazı geceler yine kabul etmez ama 1 saat sonra mamayı içer 🤷🏻♀️