Benim bi arkadaşım var bebeği doğduğu gibi 3 günlükken açık kalp ameliyatı olmuş. 1 ay uyutmuslar. Kendi oksijen almaya başlayınca normale dönmüş. 2 yaşındayken de anjiyo olmuş. Su an da ilaç kullanıyomus ne geçer ne geçmez bişey de demiyolarmis daha neler varya. En basit operasyon kasık fıtığıymış